lørdag 15. desember 2007

Bursdag i familien!

Det er fortsatt kaldt!!...brrr....og nesten snøfritt. Jaja - kan vel nesten ikke vente annet nå midt i årets siste måned.

I dag er det 15. desember - og dattera i huset sin bursdag! Hun er ikkeno lite barn lenger - blir faktisk 22 år i dag. Som tida flyr!!

Jeg tenker på alle de barnebursdagene vi hadde midt i den travleste førjulstida.


Pepperkakehuset sto alltid ferdig til denne dagen.
Kjøkkenvinduet var julepynta med store pepperkakehjerter og diverse.
Vinduer var nypussa.
Julereint overalt.


Merker at jeg har redusert litt på kravene her nå etterhvert som tida har gått - men jul blir det lell!

Gratulerer så mye med dagen, Nina!! Gleder meg til du kommer en tur hit i morra :)

1 kommentar:

Laila N. Christiansen sa...

Gratulerer så mye med dagen din Nina - jeg husker når jeg var 22 år - for en tid!!!!!

Klem og julehilsen fra firmenning med student i Florida! Laila og Per