lørdag 16. februar 2008

Biblioteket mitt

Biblio i Holmestrand

I dag var det jobb nr 3 som var i fokus.
For å klargjøre - mine jobber etter størresle på stillingsprosent:
  1. DIS-Norge
  2. DIS-OA
  3. Holmestrand bibliotek
Ca hver 3dje uke har jeg lørdagsvakt på vårt lille lokale bibliotek. Jeg har faktisk fast jobb der - en stilling på hele 4%!
Jeg koser meg virkelig der - det er min mulighet til å holde kontakt med lokalbefolkningen - noe det blir lite av på ellers travle Oslo-dager.
Holmestrand kommune lanserte i går nye websider - noe som er en stor forbedring fra de gamle sidene! Biblioteket var også behørig presentert der selvfølgelig.

Dagen der begynte pent og forsiktig - som den pleier - folk er litt trege i helga... Men så tar det av - som og er helt vanlig - og det nærmest kokte foran skranken den siste timen.
I den rolige perioden dukka webredaktør (og tidligere administriv sjef for kultur) av de nye websidene opp - så vi fikk prata litt om disse. Jeg var ikke snauere enn at jeg viste han bloggen min...hihi...jeg har jo skrevet om biblioteket før en gang.

Webmaster Widar hadde med seg kameraet og var på jakt etter motiver. Så tar han liksågodt opp kameraet og tar bilde av meg bak skranken! Lurer veldig på hva han skal bruke det til gitt!
Jeg som hater å være på den sida av kameraet...

Nuvel...

Ingen kommentarer: