søndag 10. februar 2008

Klar for ny uke!

Dagen i dag har vært god å ha fri for farting eller andre aktiviteter.
Etter en styremøtehelg (fredag og lørdag) føles resten av helga ekstra kort og da er det deilig å bare "coole" helt ned.

Jeg har altså bare vært hjemme og:
  • Gjort huslige sysler (som absolutt var på høy tid!)
Støvsuge, vaske klær, vanne blomster, slippe katter ut og inn og ut og inn og...puh... (se bildet - en vil ut og en vil inn)
  • Tatt litt KraFT-regging innimellom slaga
Jeg ble i dag ferdig med de som bodde i Fauchaldsgt, så da gjøv jeg løs på Fayesgt. Tar vel litt på togreisa i morra og tenker jeg. Jeg har alltid med meg bærbar PC på jobb så da er togtida mi (ca 2 timer pr dag) grei å bruke til sånt. Noe må jeg jo bruke den tida til og!
  • Planlagt Lakkegt.-ting med Torill og Laila
Vi må prøve å finne ut noen lure praktiske løsninger på samlokaliseringa mellom DIS-Norges og NSFs hovedkontorer, NSFs lokalhistoriske bibliotek og DIS-Oslo/Akershus sitt kursrom.
Og dette samarbeidet tror jeg blir veldig bra! Vi er jo alle oppsatt på å få det til å funke best mulig.
Som russern ville sagt: Otchin Harrasjo!! (Veldig bra)
Kurset i morgen vil dreie seg om nettressurser - heriblandt DISchat og Slektsforum.

Så da er uka til dels planlagt - arbeidsuka ihvertfall. Så skal jeg nyte de fridagene jeg har neste uke :=

Ingen kommentarer: