fredag 29. februar 2008

Tillitsmannskurs i Melsomvik

Da er dagens kurs over. Jeg var med på årets andre Tillitsmannskurs i DIS-Norge - et kurs som ble holdt for tillitsvalgte i Aust-Agder, Telemark, Vestfold og Buskerud.

Kurset ble innledet av leder Torills presentasjon av foreningen anno 2008 - hun fortalte om endringer som nylig er vedtatt av styret. Les mer om det på lederbloggen her.

Så måtte vi ha litt mat - så da gikk vi inn i matsalen og fikk servert en deilig middag. Deretter var det min tur - noe jeg grua endel for! Jeg skulle vise fram DISadmin - et viktig verktøy vi har i foreningen for medlemmene - og særlig for de tillitsvalgte. Overlevde gjorde jeg og gitt...jaja...der ble jeg en erfaring rikere. Jeg er ikke direkte erfaren med å holde foredrag - for å si det mildt!

Deretter forflyttet vi oss ut i salongen. Der kom tildligere leder Jan Solberg fram og tok fram historien til foreningen vår - les: DIS-Norge. Han fortalte om foreningen fra starten i 1990 og opp til i dag. Artig å høre på!

For min del var dette kurset da over - men de andre skulle holde på en dag til.
Så da bar det hjemover i regnværet for å gjøre seg klar til lørdagens KraFT-kurs i Lakkegata.

2 kommentarer:

TorillJ sa...

Hvis Liv er i tvil om hennes foredrag gikk bra eller ikke, så er ikke jeg det. Foredraget var godt forberedet og ble rolig framført og gikk veldig bra.

John Ludvigsen sa...

Helt enig med Torill, og vi ser fram til ditt neste foredrag Liv.
Flott.

:-)