søndag 27. april 2008

Bakrommets påpasser!

Da er årets Landsmøte over

Siden det er kommentert på flere andre steder henviser jeg bare til Torills lederblogg og Lailas blogg samt nyhetssiden til DIS-Norge.

Jeg syns at dette Landsmøtet ble bra - ingen store ting som ikke var planlagt og det hele gikk som smurt. Og det er jeg kjempeglad for siden jeg har jobba mye med dette de siste ukene!
Landsmøtesakene ble også gjennomgått på en bra måte med Tone og Per Steinar som møteledere. En oppgave de gjorde på en utmerket måte!

Lørdag kveld hadde vi festmiddag med diverse utmerkelser og priser og jeg må jo vise fram den jeg fikk også. Vi var 3 som fikk samme diplom m. gavekort. Foruten meg fikk LivS og Laila også. Vi 3 har vel en ganske lang fartstid som OP (Operatør) på DISchat så det var begrunnelsen for at dette tilfalt oss. Vi har vel egentlig "bodd" på chatten de siste åra - vårt annet hjem ;)

"Frivillighet og dugnad" var et gjennomgangstema på dette Landsmøtet så derfor fant vår eminente leder Torill ut at noen skulle få en oppmerksomhet. Det står mer om hvem som fikk her.

Veldig overraskende og hyggelig!

Trur nesten jeg må utsmykke kontorplassen min med dette innrammede diplomet - for her i hulen min er det dårlig med ledig veggplass.

1 kommentar:

John Ludvigsen sa...

Hei,

Jeg må bare for korrigere deg litt her.
Ja visst var det hyggelig, men det var ikke overraskende, bare veldig velfortjent med en slik oppmerksomhet.
:-)

John