lørdag 5. april 2008

Endelig helg!

...etter en pesete dag på kontoret i går, avbrutt av et hyggelig besøk.

Peset...

På kontoret i går satt jeg i timevis å svarte på mailer...Sier ikkeno mer om det her nå men det blir lite variasjon i arbeidet - det er sikkert!

Besøket
Så ble jeg varsla på DISchat om at jeg skulle få besøk. Da var det bare å sette igang traktern! Laila kom nedom en tur - veldig hyggelig å sees igjen! Hun har nettopp kommet hjem fra påskeferie i Florida. Selvom vi daglig chattes når hun er der så er det hyggelig å sees og syns jeg. Iallefall - hun hadde med seg litt til meg.
  • 3 topper som hun hadde kjøpt (på bestilling...hehe)
  • Pluss litt album-pynt fra Florida.
Hun vet at jeg jobber med å få ferdig albumene mine fra vår Floridaferie i påsken i fjor så dette var helt ypperlig! Da skal jeg nok se å få ferdig disse 3 albumene jeg har lagd istand fra vår påskeferie 2007 "over there".

Litt vær...
Jeg er egentlig ikke så opptatt av været - tar det mer som det kommer. Men når vi skriver April og det akkurat har blitt bart etter forrige snøfall og våren har gjort sitt inntog så var det ikke mye stas å se ut av vinduet i dag :( Æsj!!

Men - da får jeg nok en unnskylding for å sitte i hulen min da!...hehe Her er det alltid nok å gjøre så fritidsproblemer vet jeg ikke hva er!

Så skal jeg bare nyte denne frihelgen - de 3 neste helgene blir ikke fullt så avslappende er jeg redd...

Vil tipse om lederbloggen til Torill i går som har link til bilder fra alle gatene i Oslo!! Artig å se for en Oslo-patriot som meg ;) Fant gata jeg vokste opp i og!

Ingen kommentarer: