onsdag 11. juni 2008

Travle tider gitt

De siste dagene nå har vært noe travle...

Mandag var det kontormøte etter jobb som Torill har beskrevet på sin lederblogg.

Tirsdag ble jeg bedt med på middag med DIS-OA sitt styre, en siste samling før sommern med dertil hørende middag. Stedet var Smia som ligger på Vålerenga - et flott sted for en gourmet-middag! Anbefales! Så etter full dag på kontoret ble det å finne 37-bussen østover.

I dag onsdag har jeg for det meste bare slappa av, det trengtes kjente jeg.
Men - en tur på byen ble det visst i dag og... Da snakker jeg Holmestrand og Kulturfestivalen som varer ut uka med masse flotte arrangementer.

I dag var planen en forestilling med komikerstandups Bye og Rønning - skikkelig artig show!

Nina kjenner en av de som er med som musikere for denne duoen og hadde fått en gratisbilett, så hun lurte på om ikke vi ville være med. Jeg har vel egentlig aldri sett dem så mye, disse 2 komikerne - men hadde jo hørt om dem. Så da Nina hadde lyst å ha med seg gamlinger på byn så takket vi selvfølgelig ja :)

Jeg måtte jo ta et bilde i dag også - denne gangen av skøyta "Liv" som bor her i byen. Hva denne båten blir brukt til vet jeg ikke helt, men den har vært å se så lenge jeg har bodd her ihvertfall.

Så nå sitter jeg og koser meg med Ninas gitarspill i bakgrunnen!

Ingen kommentarer: