mandag 29. september 2008

Her jobbejobbes det!

Ja her sitter vi da - mor og datter...og jobber...

Stedet er kursrommet i Lakkegt. Nina sitter nå med et oppdrag; utfylling av en av NSF sine flotte prydtavler. Den skal brukes som gave så derfor er det ekstra viktig at håndskriften er pen og at det ikke skrives noen feil!
Så jeg sitter på bordet ved siden av med mitt stille som en mus!! Hyyysj!!

Jeg sitter nå med mitt - det vil si ikke helt "mitt" heller...
Her ser du ca halvparten av kassene vi skal fylle med DISputten - med ferdig påklistra adresselapper. Ikke det mest givende kanskje, men for å få denne blekka ut til folket må det jo gjøres. Det er egentlig en jobb Nina har påtatt seg, men siden jeg likevel må være her så hjelper jeg til litt.

Så her er jeg da - in action!! Må innrømme - jeg syns det ble en fin putt jeg. Men nå - klistre klistre lime putte i røde kasser!

Og hvor mange er dette snakk om trur du?
Joda - hele 1918 stk!! Så her er det bare å jobba på :)

4 kommentarer:

Laila N. Christiansen sa...

Flink potet!!

John Ludvigsen sa...

En kommentar?
Ja da er det vel Laila da :-)

Men vi er helt enige med Laila, og legger til at det er en god potet.

Petter Stene sa...

Man får jo gratulere Nina med en bruk av stol som får alle kiropraktorer og fysioterapeuter til å finne frem brosjyren over nye hytter på fjellet evt. Porche. :)
Og vedrørende klistre-klistre-klistre-putte-i-eske, så har jeg en ide til neste gang. Annonser en liten dugnad og se om flere har tid til å komme ned og hjelpe. Jeg vet at jeg hadde gjort det, om jeg hadde hatt anledning.

Liv Ofsdal sa...

Hehe Petter...joda...sittestillingen var nok en smule kreativ - tenkte noe ala det samme som deg...hihi. Men resultatet ble kjempebra da!! Og det var det viktigste.
Når det gjelder klistrejobben så får vi se - mulig trykkern kan få på adressene digitalt så da er klistrejobben heretter en sagablott ;) Time will show