tirsdag 9. september 2008

Laaang dag i dag...

Dagen i dag starta litt pesete - togtrøbbel da jeg kom til Drammen. Selvfølgelig var "mitt" tog ikke bare forsinka - men innstilt! Så da var det bare å sette seg pent ned og vente på neste.

Jeg kom meg da på kontoret etterhvert, om enn litt forsinka. Jaja...sånn er det å være pendler.

Dagen i dag har dreid seg endel om Slekt og Data - forberedelser til neste utgivelse. Håper vi klarer tidsfrister! Det ser ikke så galt ut faktisk.

Jeg var også med på befaring i dag - på Høyskolen i Oslo der årets Slektsforskerdag i hovedstaden skal være. Arrangementet har vært der tidligere og, men ikke på samme sted som i år. Tror dette blir veldig bra! Mye mer åpent enn der vi har vært før. Laila har skrevet mer om det her.

På hjemmefronten har det vært litt teknisk å holde med på i det siste, litt mer enn jeg setter pris på. Jeg tenker på hjemmePCen - den stasjonære. I morgen går nok mye av dagen til å gjort den klar sånn jeg vil ha den, med dertil hørende programvare.

Men den har det fint da, den stasjonære - fått seg eget rullebrett til og med! Veldig greit for meg ihvertfall...hehe

Ingen kommentarer: