fredag 24. oktober 2008

Slektsforskerdagen 2008

I kveld var jeg en tur i Tønsberg. Anledningen var å treffe Susann som har kommet ens ærend til Tønsberg for å være med på Slektsforskerdagen i Vestfold. Susann kom med Strømstadferga til Sandefjord i dag - og etter en times vandring rundt i byen ble hun henta av Willy og Rolf som kjørte henne til Tønsberg og hotellet hun skal bo på. Jeg ble spurt om jeg ville være med ut å spise med henne og gutta - noe jeg syns var hyggelig! Vi fant en indisk restaurant hvor vi spiste et deilig måltid og fikk prata endel sammen før vi dro hver til vårt.

Denne dagen markeres over det ganske land i morgen, i Vestfold er det Høyskolen i Vestfold, Bakkenteigen i Borre som er stedet. Susann skal hjelpe nordmenn med søk etter slekt i Sverige - så det blir nok et bra tilbud til de som finner veien til Bakkenteigen!

Selv blir jeg å finne på Høyskolen i Oslo på OA sitt arrangement der, noe jeg har vært de siste årene - ja faktisk er det kun OA sitt arrangement jeg har deltatt på.
Laila har beskrevet det på sin blogg, så jeg henviser bare dit.

Lykke til med dagen i morgen folkens!!

Ingen kommentarer: