søndag 7. desember 2008

Kurshelg med sammentreff!

Nå lir det mot slutten av årets siste nybegynnerkurs for DIS-Oslo/Akershus.
Disse kursene er det TorillJ, Laila og jeg som har, noe vi har utviklet vår form på nå.

Nå har Laila og Torill blogget om disse dagene og innholdet, så det skal jeg holde meg unna.

Men - en artig ting med denne kursgjengen var en dame som kom bort til meg og lurte på om jeg var meg ;) Og jo...det er jeg da, sa jeg??
Så kunne hun fortelle at hun hadde vært min lærer på barneskolen (Abildsø skole)! Kun i matte da, så jeg husket jo ikke henne... Hun hadde også vært med på leirskolen vi var på i 7. klasse.

Min mor var også lærer på Abildsø skole så da ble det endel snakk om dette, og litt om andre lærerkolleger. Jeg fikk Laila til å ta bilder av oss, for min del skal jeg ta det med til min mor - og Gerd skulle ta det med til andre tidligere kolleger hun fortsatt har kontakt med.

Litt av et sammentreff!!

Ja her er vi da foran noen av bøkene til NSF, Gerd og jeg - fotografert av Laila.

Ingen kommentarer: