lørdag 13. desember 2008

Ragdolls i Horten

I går var jeg en tur i Horten. En litt sein tur til Horten igrunn.
Saken var at Hege, som også er DISer (selvfølgelig), skulle med bandet sitt til Saxon King i Horten.

Egentlig skulle jeg ut med klubbjentene mine og spise julemiddag i Oslo, men da dette ble avlyst var jeg ikke sein om å tenke på Horten og Ragdolls i stedet.

John og Willy skulle også dit så da gjorde jeg avtale med dem - de skulle holde av plass til meg. Og plassen var holdt av - lille meg fikk sitte mellom disse 2 lange herrer - jeg burde hatt med pute!

Bandet gjorde en forrykende opptreden med kjente låter!
Jeg kosa meg virkelig!

Her ser du bandet - ihvertfall 4 av dem. Organisten ble desverre ikke med på bildet.
Hege syngedame, Halvard på bass, Runar på slagverk og Jørgen på gitar.
Foto: John L.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var sånn det var altså!!! Vet å svinge deg du!