lørdag 29. august 2009

Slektskafe i Slektsforskernes Hus

Da er denne uka over og helga er her...forsåvidt...
Likevel går ferden inn til Oslo og Slektsforskernes Hus hvor kontoret jeg jobber på er!
Men - i dag er det jobbing i frivillighetens tegn, jeg ble spurt om å stille opp på slektskafe for DIS-OA - og det gjør jeg gjerne så lenge det passer.

Hva er det som gjør at jeg stiller opp på både det ene og det andre uten å få en rød øre for det? Jo - miljøet!! Jeg trives veldig godt sammen med andre jeg deler denne hobbyen med - prate om slekta, om kilder, metoder - og kanskje finner man andre man er i slekt med. Who knows! Eller rett og slett bare prate om alt og ingenting.

Jeg fikk en melding på Facebook-chat her en dag - "Men Liv, hvordan rekker du alt du gjør!" Joda - når man gjør noe man trives med er det utrulig hva man orker og greier å få inn på kalendern :)

Men altså i dag - Slektskafe i Slektsforskernes Hus med Synnøves nystekte vafler og slektsfrender!

Ta deg en tur innom til en uhøytidlig slektsprat eller bare rett og slett for å snatre litt!

Kaffen er varm!!

Ingen kommentarer: