mandag 7. desember 2009

Tusen takk!

...til Laila fordi jeg i dag fikk "Kreativ Blogger Award" fra deg.

Jeg er vel ikke helt sikker på hva det vil si, men det er jo alltid hyggelig med fokus på noe man faktisk bruker endel tid på.
Nå har min blogg vært rimelig inaktiv i flere uker - men jeg har tenkt å så smått få den i gang i gjen.


Siden det ser ut som jeg skal komme med 7 ting om meg selv får jeg vel gjøre det - ja her er det jeg kom på:

1    Slektsforsking er min store hobby som tar det meste av min fritid (noe de fleste som kjenner meg vet!)

2    I mitt "forrige liv" jobbet jeg i barnehage/skole.

3    Bosatt i Holmestrand, men født i Oslo.

4     Bodde i et år (som 4-åring) i Luksefjell, langt inne i Løvenskjoldskogen i Telemark. Tilbrakte mange ferier på Hvaler i oppveksten.

5     Har nylig fått kontakt med slekt i USA jeg ikke har visst om!!

6     Yndlingsdrikke: Vin av det hvite slaget :)

7     Kjenner at jeg har blitt bedre i skuldra etter endel uker nå - på høy tid!!

Dette blir ikke enkelt, men jeg kommer her med 7 blogganbefalinger (i vilkårlig rekkefølge).
Jeg kunne nevnt mange flere, men måtte jo gjøre et valg (vrient):

Anne-Lise som er min svigerinne og slektsforsker! Og har blitt kjempedyktig med både forsking og blogging!
Laila som er min slektning og medforsker som har tilført meg mye motivasjon og kunnskap!
Marie som er ei blid og dyktig jente med stort pågangsmot! Hun og mannen kjøpte hennes oldeforeldres "Fattighus" for ei krone og restaurerte det helt fra grunnen av!
Hege er ei godjente fra Holmestrand jeg bare har kjent halvannet år, men som jeg syns jeg har kjent hele livet! Bloggen hennes består av dikt og tekster som gjør noe med deg :)
Bjarte er junior i slektsforskermiljøet som fortjener fokus! Kjempedyktig gutt med tida foran seg :)
Monica er ei ungjente med skikkelig øye for bildemotiver! Flere av hennes bilder er brukt i "Slekt og Data" med stort hell.
Willy er globetrottern fra Vestfold som stadig er på reisefot! Han er også redaktør av medlemsbladet til DIS-Vestfold, DIZ.

Ingen kommentarer: