torsdag 29. april 2010

Tilbake til gamle rutiner!


Ja nå begynner de gamle og faste rutinene å komme litt på plass her. Og jeg håper virkelig at jeg kan bli der en god stund framover! Først en altfor lang (men nødvendig) sykemelding, så litt på jobb før den utvidede påskeferien i Florida - og til sist bortgang av min mor rett etter vi kom hjem fra ferie - noe som tok min oppmerksomhet en stund.

Så var det jobb igjen, litt godt å få litt annet å tenke på! Men jeg følte nok at jeg fikk en pangstart med jobbing, 7 dager i strekk (iberegnet helga som og var hektisk jobbing).

Men nå!

Etter å ha oppdatert meg på endel mailer, tatt meg av endel andre ting som har måttet ligge litt - så må jeg få fullført korrekturlesinga jeg holder på med.

En av tingene jeg må i gang med er kirkebok for Våle (i Vestfold) 1841-1860 hvor jeg kun har igjen 2 lister:


  • Utflyttede
  • Vaksinerte
De andre listene er jeg ferdig med og de er sendt til Digitalarkivet for publisering. Håper jeg snart kan se de på nettsiden deres!
For ordens skyld - det er Rune Helland som har registrert denne kirkeboka :)

Så skal jeg en tur til Inger i dag. Hun har så vidt starta med slektsgransking og kunne tenke seg å innstallere Legacy. Inger har jeg jobba med i flere år på biblioteket i Holmestrand og er nå pensjonist.

Sees om et par timer Inger! :)

Ingen kommentarer: