søndag 18. desember 2011

Førjulsaktiviteter 2011

Da er desember godt i gang med alt som skjer denne måneden. Kjedelig ble det ihvertfall ikke!

Jeg ramser opp selskapeligheter den første hele uken: Lutefisklag hos tremenningen, julebord med Holmestrand bibliotek samt julebord på Holmestrand Fjordhotell med jentegjengen.

Lutefisklaget med vertinne Una 
Uka etter fulgte med både triste og hyggelige begivenheter: Begravelse av Magnus (hvil i fred), bursdagene til svigerinne Anne-Lise og datter Nina.
Sistnevnte tok vi på den lokale kinarestauranten - som alltid en smakfull opplevelse!

Aktiviteter som et par røntgen-seanser ble det og plass til pluss juleklippen.
Og ja - jeg har ivaretatt mine 2 jobber og! Og ikke minst, utgivelse av DISputten måtte jeg også få til innimellom slaga.

Så er det jo snart jul da! Huset må få sitt med baking og rengjøring (takk Bjørn) pluss julepynting og det som hører julen til. Prøver å roe julehysteriet litt ned, men noe blir det likevel.

En annen (eller flere egentlig) veldig hyggelig(e) ting desember bringer med seg er tidsskrifter av ulike slag.

Hringariki, medlemsbladet til Ringerike Slektshistorielag
Botnar, medlemsbladet til Botne historielag
Slekt og Data, medlemsbladet til DIS-Norge
Mer gammelt enn nytt, medlemsbladet til Vålerenga historielag
Så fikk jeg medlemsbladet Husfliden stukket i hånden av redaktøren en dag.


Så her er det nok av lesestoff til jueferien!

God forjulstid til alle - ikke stress for mye nå da!

Ingen kommentarer: