torsdag 8. mars 2012

Riksarkivet og årsmøte

I går var jeg på Riksarkivet - lenge siden sist fant jeg ut!
Tenkte på da jeg jobba der i 2006 med å indeksere de skanna kirkebøkene. Dette tok imidlertid en brå slutt siden jeg greide å få et stygt brudd i ankelen på vei til jobb og var enda hinkende hjemme da kontrakten gikk ut...nuvel - litt mimring det der...

Så var det gårsdagens tur til Riksarkivet

Anledningen var årsmøte i DIS-Oslo/Akershus som jeg pleier å få med meg.

Før selve årsmøtet hadde Mette en presentasjon av prosjektet Adopter en Eidsvollsmann.
Her er det fortsatt flere ledige! Her er en oversikt over de som har adoptert og hvilke som er adoptert, og kanskje viktigst - hvem som IKKE er adoptert.
Kankje du kan tenkte deg å være med på prosjektet?

Etter foredraget beveget vi oss opp i kantina der selve årsmøtet ble holdt. Et effektivt og godt gjennomført årmøte ledet vel i havn av Inger, som også ble valgt inn i styret.
Det ble ikke store endringer i styresammensetningen og det er jo bra for kontinuiteten.

Så ble det takket og utdelt blomster til de som gikk ut av styret - pluss til redaktøren av DISputten, som er undertegnede. Da vil jeg ønske det nye styret lykke til det neste året!

Og - tusen takk for en velfylt rosebukett!!

Ingen kommentarer: