søndag 20. april 2008

Nina på besøk!!


Da er Nina på besøk hos gamlingene i helga. Hun syns nok det er mye kosligere å komme hit til Holmestrand nå som hun bor i Oslo - enn da hun bodde rett i nærheten her.

Hilse på pusen sin er nok et av hennes høydepunkter - hun valgte å la den bli igjen her på landet hvor den er vokst opp framfor å ta den med til storbyen. Men hun savner den nok fært da...

Den vesentlige grunnen (for meg ihvertfall) til at hun kom en tur var at jeg hadde gitt henne et oppdrag. Men det sier jeg mer om litt seinere ;)

Vi syns selvfølgelig det er veldig koselig at hun er her og hun syns nok det er veldig deilig å bli varta opp litt...hehe. Få skifta dekk på bilen sin, vaska litt klær, få ferdigkjøpt middag osv osv

Kjempeflott vær er det i helga og - så gubben er i full sving med å klargjøre utemøbler og grill for sommersesongen! Så i dag invier vi grillen for sommern. Spørs om vi ikke griller ute og spiser inne - men deilig likevel!

1 kommentar:

Laila N. Christiansen sa...

Hilse masse til 4-menningen, jeg skjønner henne godt jeg!