tirsdag 8. april 2008

Anetavle som veggpryd!

Ja noen bedre veggpryd finnes vel knapt for en slektsforsker?

Jeg jobber for tiden med en prydtavle som det er plass til 5 generasjoner på.
Etter å ha forsket fram slekt i flere år er 5 generasjoner rundt et overkommerlig mål. Så på denne tavla blir alle felter utfylt - om ikke alle med alle opplysninger. På noen har jeg kun navn.
Men likevel - en flott måte å få ned på papiret det jeg har jobbet med over flere år!

Denne prydtavla kjøpte jeg av NSF (Norsk Slektshistorisk Forening) som selger 2 ulike prydtavler, denne jeg kjøpe har plass til 5 generasjoner, så har de en større med plass til 7 generasjoner.

Jeg har fått Nina til å fylle den ut - greit å skjønne hva det står og ;)

Det er virkelig artig å se resultat av all jobben jeg har gjort så jeg gleder meg til å se den ferdig!

Nå jobber jeg med en kladd - det er endel jobb det og. Jeg prøver å se litt etter data jeg enda ikke har funnet - men det er nok "nøttene" som står igjen skjønner jeg.

Ingen kommentarer: