tirsdag 1. april 2008

Gardiner - endelig!

Da har jeg endelig fått ordna noe jeg har tenkt på lenge - nemlig gardiner til DIS-kontoret!

Etter mye fram og tilbake fant jeg ut at det enkleste var å finne et sted her i Holmestrand å se etter gardiner. I Oslo er jeg langt unna slike butikker - og uten bil hadde det blitt en halv dagsjobb ellerno. Det hadde det kanskje blitt med bil og når jeg tenker meg om...
Iallefall - jeg kjøper heller her i nærheten. Jeg fant i tillegg ut at gubben får prosenter der jeg handla - og det gjør jo ingenting...hehe

Så må jeg få Tove til å legge de opp da...men det har hun halvveis lova så det regner jeg som bankers. Hun er ikke bare kjempeflink til å sy - men har og sin egen Helsekjeller hvor hun driver med mye forskjellig alternativ behandling. Kan anbefales!

Da er det vel egentlig vaktmestern vi venter mest på i Lakkegt nå - han har lova å oppbevare en dør for oss pluss å male ferdig noen vinduskarmer og en dørkarm. Bare han har gjort tingene sine og jeg har fått hengt opp gardiner er det vesentlige av de store tingene ferdig. Egentlig på tide da - siden vi flytta inn for et halvt år siden...

1 kommentar:

Anonym sa...

hei,
syns du har funnet flotte gardiner jeg Liv (",)
bt