onsdag 21. november 2007

Dagen i dag.....

...ble litt annerledes enn først tenkt. Det ble mye organisasjon og lite forsking - ja faktisk ikkeno forsking i det hele tatt! Sånt får man jo nesten abstinens av!

Store deler av dagen har gått med til å forberede et kurs for nybegynnere i slektsforsking som Torill, Laila og jeg skal ha i morgen. Vi har delt det opp sånn at vi skal presentere hver våre ting - med dertil egnede Power Point-presentasjoner. Hittil har vel jeg aldri laget en selvstendig presentasjon - bare sett på andres og blitt bedt om råd på hvordan disse skal se ut.
Ja jeg har lært det en gang i tida og - men det begynner å bli lenge siden.

Så - etter endel plunder og...hmm...ord og uttrykk jeg ikke skal gjenta her så er jeg vel endelig i mål (håper jeg).

Så da gjenstår det bare å se hvordan dette går!
En ting er ihvertfall sikkert - jeg har blitt flinkere til å lage ppt!

1 kommentar:

TorillJ sa...

Siden jeg alt har fått se noen av produktene Liv skal vise i dag, er jeg slett ikke bekynret