lørdag 24. november 2007

Endelig helg på meg og!

Denne helgen har det vært styremøte i DIS-Norge noe jeg var med på siden jeg er ansatt ved DIS-Norges kontor. Styremøtehelgene blir ganske intense med møteaktivitet over 2 dager.
Hva som ble behandla på møtet skriver leder Torill Johnsen om i sin blogg - så jeg henviser dit

Etter fredagens møte var vi ute på middag - det ble vel julemat for de fleste. Det er alltid hyggelig med den sosiale biten også - og ikke minst viktig. Da får man prata med hverandre om litt løst og fast.

Siden et av styremedlemmene ikke kunne delta fysisk på helgens møte satt jeg på DISchat med han på et privat rom sånn at han skulle få et lite inntrykk av hva som ble diskutert og en mulighet til å komme med kommentarer. Jeg prøvde etter beste evne å formidle underveis - men det var ikke helt enkelt. Håper likevel det ble et visst utbytte av dette :)

På lørdagen ble mannen min med inn til Oslo for å male kjøkkenet i de nye lokalene til foreningen - så da kom vi et bra skritt videre til et ferdigoppussa lokale :)
Han malte mens vi hadde møte - 2 fluer i en smekk.

Ingen kommentarer: