mandag 12. april 2010

Hyggelig hilsen

Det har vel nærmest vært bloggtørke her noen uker nå.
Det er nok et par grunner til det...en veldig hyggelig ting og en mer trist.

Det hyggelige er at jeg har vært på et par ukers ferie i Florida og dermed er det feriebloggen min som har vært viet mest oppmerksomhet. Der har jeg blogget fra hver av de 14 feriedagene.

Det triste er at min mor døde natt til sist lørdag, 4 dager etter hjemkomst fra USA.
Heldigvis for at vi slapp å avbryte ferien og at jeg rakk en liten tur innom henne etter vi kom hjem. Hun har vært syk noen år så det var forventet, men likevel er det utrolig trist at hun nå er borte. Et dødsfall er så veldig endelig liksom.

Av oss 3 søsken har det nok vært jeg som har stilt opp mest, av praktiske grunner. Derfor føler jeg en veldig tomhet nå.

Da jeg kom hjem i dag etter møte med begravelsesbyrået og rydding av rommet hennes på sykehjemmet sto det en innpakka blomsterbukett på trappa her.
Det viste seg å være en nydelig oppsatt blomsterhilsen fra min arbeidsgiver; DIS-Norge.

Tusen takk for en hyggelig hilsen!!

1 kommentar:

Livet i Fattighuset sa...

Det var trist å høre, Liv. Kondolerer. Håper dere rakk å ha en fantastisk ferie i Unaiten først :-)

Marie