tirsdag 26. august 2008

Bloggtørke?

Hmmm...her var det visst nærmest bloggtørke.
Neida - jeg har ikke glemt den, men de siste ukene har vært veldig travle både på jobb og i fritid.

På jobb
har jeg sørga for å lære opp nyansatte Mette, sånt blir det ofte litt ekstrajobbing ut av.
Jeg merka og at dette gikk litt ekstra på, så jeg var litt "strømpe" når jeg kom meg hjem til Holmestrand.

En annen ting som har tatt mye krefter har vært en situasjon hvor en chattevenns små slektninger har trengt meg m. flere så mye vi har greid. Dvs det meste av vår våkne døgntid.
Men nå virker det som de greier seg fint sjøl.

Nå venter det en langhelg i Malmø - der arrangeres de Svenske Slektsforskerdagene i år.
Det kommer nok litt derfra tenker jeg.

Og i morgen - da er det først jobb på biblioteket, så er det ut med klubbjentene for å planlegge tur til Tallin til våren. Eller kanskje vi finner et annet sted å dra? Who knows...

1 kommentar:

Anonym sa...

... og om ikke dette var nok, så har du jo vært nede i byen vår og fotografert gravminner til felles glede for veldig mange. Spes. meg kanskje ;-)