torsdag 14. august 2008

Jobben min...


Det siste halve året har jeg vært den eneste ansatte på DIS-kontoret. Rimelig hektisk situasjon vil jeg si, selv om jeg økte stillingsprosenten til 70%.

1. august begynte Mette i full stilling i tillegg til min halve så nå er vi i full opplæringsmodus på kontoret. Det vel si en betydelig økning av den totale bemanningsprosenten.
Opplæringen går veldig bra (eller otsjin harrasjo som russerne sier) så det tar nok ikke lang tid før vi begge yter max.

Jeg har stor tro på at vi skal få til et bra kontormiljø i fellesskap med NSF!

Ønsker deg hjertelig velkommen til kontoret i Slektsforskernes hus Mette!

1 kommentar:

Laila N. Christiansen sa...

Kaster meg inn i velkommen-kontoret, og ønsker Mette hjertelig på plass! Dette skal bli kjempegreier! (Og du får tid til lange lunsjer ute på Grønland med meg på tirsdager hehe.