mandag 18. januar 2010

Møte om Legacy i DIS-Sande

I kveld var dagen da, hvor jeg skulle foredra om Legacy for folk i den nordre delen av Vestfold, nemlig i DIS-Sande. Må nok innrømme at jeg var litt spent, det å holde foredrag blir jeg nok aldri vant til...

Fordelen var at jeg skulle vise dette for nybegynnere - helt fra hvordan laste ned programmet! Så da starta vi der. Etterhvert tok jeg for meg innstillinger, hvordan registrere, kilder, stedsnavn, laste ned gedcom og selvfølgelig litt om sikkerhetskopi.
Ja det ble snakk om endel andre ting og.

Det virka som folk fikk med seg det jeg fortalte, endel spørsmål kom det og som jeg svarte på så godt jeg kunne. Folk virka nå fornøyd - og blomster fikk jeg og!

Vi var 14 personer i lokalet - syns det var bra oppmøte jeg på ekkelt føre!

Foto: Anne-Lise Skillinghaug

2 kommentarer:

Ingmar sa...

Godt jobba Liv.
Bra at det ikkje er altfor mange tilstades, blir litt mindre hektisk når det er ferre deltakere.

Laila N. Christiansen sa...

Du er kjempeflink! Stå på!!!!