onsdag 1. mai 2013

Legacy brukergruppe i Holmestrand


I går var vårens nestsiste brukermøte i DIS-Vestfolds brukergruppe i slektsprogrammet Legacy. Når har jeg vel holdt dette gående i et par år og merker at oppslutningen har økt, noe som sikkert har sammenheng med den økte oppmerksomheten slektsforsking har fått i ulike media den siste tiden. Sånt er jo bare artig!
Både på møtet i mars og det nå i april hadde veldig bra oppslutning, både av helt ferske slektsforskere, og de som var mer drevne i faget men kanskje ikke så erfarne på Legacy.

De fleste som kommer er fra området her nord i Vestfold, ja de fleste er faktisk fra nabokommunen Sande. Den som hadde lengst vei er likevel fra sørfylket, Erna kom helt fra Helgeroa som har vært med på de 2 siste møtene! Imponerende syns jeg :)

Elisabeth fra Sande som er fersk i bruk av Legacy men har samlet masse slektsinformasjon kommer jeg nok også til å se i fortsetningen.

Erna hadde med blomster til meg (se bildet) som takk for at jeg stilte litt tidligere opp sist - tusen takk for flotte blomster!

Med en så flott og positiv gjeng er det bare moro å drive denne gruppa!

Ingen kommentarer: