fredag 9. januar 2009

Farvel, goodbye, hade

Da sitter jeg på Gardemoen og slår ihjel litt tid før neste oppdrag.
Ikke for å reise denne gangen, men for 2 goodbyes.

Hovedgrunnen til at jeg er her er at Nina nå syns at nok var nok og ville komme seg ned til Palma igjen der hun har bodd siden oktober og blir til mars/april. Hun er ikke mye glad i å fly, men det går bedre for hver gang ser jeg. Litt rart å sende dennne "lille" jenta mi ut på reise skvær aleine, men hun er jo ikke sååå liten lenger når jeg tenker meg om. Blir 24 dette året...uuups. Tida flyr!! Litt spennende var det jo om hun fikk med seg tingene ombord, gitaren hennes henger fast på ryggen hver gang hun er på reise - det gikk bra gjennom sikkerhetskontorllen ihvertfall, så da går det vel bra ved gaten og.

Neste oppdrag var en avtale jeg gjorde med Morten medeier om å ta med noe til Laila som er i Florida. Det passa sånn at han skulle over dammen samme dag som Nina skulle dra...super klaff!! Så fikk jeg i tillegg sendt med en muntlig hilsen over dammen.
Hva dette er sier jeg ikke mer om nå - men satser på en glad mottaker ;)

Så er det en ting til jeg skal når jeg først er her oppe i "nord". Lailas foreldre bor på Jessheim, som er rett ved Gardemoen. Hennes pappa er jo min tremenning så her er det slektskap! Jeg har mange ganger tenkt at et besøk til dem burde jeg få til, når jeg er her oppe i denne delen av Akershus. Men det er ikke alltid man får ting til å klaffe. Men i dag - skal jeg altså stikke innom dem en tur. Det blir artig å treffe de igjen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var hyggelig å få besøk av deg. Nå får vi bare krysse fingre og tær og alt vi har