tirsdag 23. september 2008

Høsten er over oss!

Ja enten vi vil eller ikke - nå er definitivt høsten her. Vi merker det på gradene - og vi merker det på vegetasjonen.

Høstlige farger!
På bildet her er det et lite tre jeg gikk fobi på Sandaker denne uken, det lyste helt nydelig av rødfarga blader mot klar blå himmel! Helt fantastisk å se!

Inneaktiviteter
Med høsten følger også litt mer inneaktiviteter enn om sommeren. Bibliotekbesøk for eksempel. Kurs og møter. Og snart Slektsforskerdagen. Og ikke minst - arkivbesøk.

SAKo - StatsArkivet på Kongsberg
Dagens utflukt er nemlig en sådan - Statsarkivet på Kongsberg er dagens mål. Der blir dagen i dag tilbragt med genvenn Laila - hun skal gjøre sine ting så ender vel jeg opp med å gjøre våre...hehe
Evt kan jeg jo gjøre mine ting da - jeg har masse slekt i alle de 3 fylkene som dette statsarkivet omfatter: Buskerud, Vestfold og Telemark.

Så får vi se om dette bringer meg noe mer opplysninger - eller kanskje ikke? Da ble det ihvertfall en hyggelig tur er jeg helt sikker på!

Ses på Kongsberg Laila!

Ingen kommentarer: