tirsdag 2. september 2008

Tilbake til hverdagen...

Etter en laaaang helg i Malmø på de svenske slektsforskerdagene har hverdagen kommet tilbake.

Vi rakk akkurat siste ferga fra Moss til Horten, vi som skulle til Vestfold. Vi hadde vel omtrent hele ferga for oss sjøl så det var stille og rolig der. Hehe...
Jeg var vel hjemme sånn i 1-tida på natta...etter at John frakta meg hjem fra Horten. Tusen takk John...du er jommen grei!!

I dag var jeg så tilbake på kontoret og Mette måtte passe fortet i nesten 1 uke.

På slutten av dagen i dag var det møte i KraFT1923-gruppa, og nye planer ble lagt.
Gleder meg til dette er på nett!
Kult for alle registratorer og korrekturlesere å se frukter av all jobbinga som er gjort.

Førstkommende lørdag blir det KraFT-kafe og vi får vel satt igang noen nye håper jeg.

Ingen kommentarer: