torsdag 24. juni 2010

Varp på biblioteket!!

I dag fikk jeg gjort litt av et varp syns jeg!
Biblioteket jeg jobber ved har hatt en grundig gjennomgang av basen og har samlet en hel del for boksalg. Og her kan virkelig gjøres flere varp! Masse bøker igjen!

Dagens fangst ser du på bildet her, men jeg fikk tak i noen flere tidligere en dag også.

En reisebok fra Kina fra 2000, sånne bøker fornyes stadig. Men jeg regner vel med at Den himmelske freds plass og Den kinesiske mur er den samme som for 10 år siden :)
Greit å ha og kikke i før kinatur i 2011.

Men altså - mest lokalhistoriske bøker i posen: Døsdsfall i Norge, bygdebøker fra Hof, Tjøme og Stokke for å nevne noen.

Har du tid og anledning er det absolutt verd turen, her finnes bøker i alle kategorier!
Prisen ligger på kr 10,- pr bok så dette er rasende billig!

2 kommentarer:

Laila N. Christiansen sa...

Varp?????

Liv Ofsdal sa...

Jupp...i betydningen:

subst. n varp () [ʋɑɾp] god handel, kupp, funn - gjøre et varp