onsdag 27. februar 2008

Vente, vente og mye jobbing....

Dagen i dag ble noe lenger enn palnlagt. Den starta igrunn ikkeno bra....

Togkaos og venting...
Da jeg kom på togstasjonen i dag morres ble jeg møtt av melding over høyttaler "Toget er desverre 40 minutter forsinket"...så ble det 45 minutter - 50 minutter...før det endte på 1 time. Å sitte på en vond krakk på togstasjonen å vente en hel time...er virkelig lenge!! Ikke nok med det - det skulle jo komme et nytt tog etter en halvtime etter ordinær tid til forrige - men damen i høyttalern sa det var fullt!! Jaja...jeg kom meg da til kontoret etterhvert i dag og...


Kontoret...

...i Lakkegata...har nok av arbeidsoppgaver for tida. Litt i meste laget vil jeg si - men det blir jo en prioriteringssak. Jeg gjør de viktigste tingene først - så får andre ting heller vente litt.
Overgang til ny server går ikke helt smertefritt - noe annet hadde vel vært for mye forlangt. Men vi er nok på fote om ikke lenge! Jeg merka litt på kontoret i dag - siden innmeldinger fra web ikke fungerte helt bra. Men nå er dette også iorden - resten kommer seg nok snart.
Siden dagen på kontoret starta litt seint så fikk jeg ikke gått derfra før litt utpå. Så hjemme var jeg vel ca 12 timer etter jeg dro på morran...


Fridag!!
Men - i morgen er det torsdag og fridag!! En deilig tanke her jeg sitter. Resten av uka blir igrunn travel så fridagen skal nytes! Det blir nok mye tasting - men det velger jeg jo sjøl!

Fredag er det hjemmejobbing på dagen og tillitsmannskurs i Melsomvik på kvelden.
Lørdag er det Kraftkafe i Lakkegata.

Disse 2 dagene tar jeg litt mer om seinere.

Ingen kommentarer: