mandag 25. februar 2008

Kurskveld 5 snart over

Da er vel denne kurskvelden snart over tenker jeg - den nest siste i rekken av 6 kvelder med kurs for nybegynnere.
I dag hadde vi engasjert en ekstern kursholder - Kristian Hunskaar (vestfolding hørte jeg når han prata...hehe). Han snakket om kilder og metode så dette ble nok den mest faglige kvelden av de alle.

Siden Torill ikke kunne i dag og Laila og jeg ikke ble brukt til annet enn kopiering og kaffekoking så overlot vi folket til Kristian bare vi hadde forsynt dem med kaffe og biteti.
Regner med det gikk helt fint! Vi greide ihvertfall kaffekokingen helt fint ;)

Selv sitter jeg nå på toget hjem til Vestfold - jeg spanderte på meg en Komfort-plass i dag jeg :O Det vil si at for noen kroner ekstra får jeg tilgang på aviser, gratis kaffe og bord med strømuttak til PC. Så her sitter jeg nå og blogger litt.

Det har vært kaos på toglinjene på dagen i dag så jeg var litt spent på mitt tog - om det i det hele tatt gikk et tog! Men det var en av få strekninger som ble åpna igjen!...puh... Så da kommer jeg hjem i rimelig tid.

1 kommentar:

TorillJ sa...

kaos på tog, det stemmer.Jeg skulle til Kolbotn, ble drosje. Retur Oslo - privat sjåfør. Så til Mastemyr, ny drosje -puuuuh