torsdag 7. februar 2008

På leasing

Ja da er det offentlig og godkjent av årsmøtet i DIS-Oslo/Akershus:
Jeg jobber på leasing i 10% fra DIS-Norge for lokallaget i hovedstaden!

Mine hovedoppgaver er så langt:
  • Redaktør for medlemsbladet DISputten
  • Kursansvarlig (administrering av kurs)
Etterhvert som kursrommet blir utstyrt med litt elektronikk (ikke bestemt akkurat hva slags) så sorterer det også under mitt ansvarsområde.
Det er også snakk om flere oppgaver men det får jeg si litt om seinere.

Det som kan gjøres hjemmefra gjør jeg her fra hulen min sånn at det ikke blir flere turer inn til Lakkegata enn jeg har med DIS-jobben min.

Så da vil jeg bare ønske det nye styret i OA lykke til med arbeidet - og gratulere Laila som lot seg overtale til et nytt år i lederstolen!
Lykke til, sjefen!!

Ingen kommentarer: