lørdag 15. mars 2008

Endelig påskeferie!

I går (fredag) dro jeg hjem fra jobb med skikkelig feriefølelse! Deilig egentlig! Etter 2 mnd aleine på kontoret hvor arbeidsmengden til tider har vært ganske stor og jeg har fått masse nytt å sette meg inn i. Men det er litt artig og da! Jeg har fått jobba med endel ting jeg ikke gjorde før så en variabel jobb-hverdag har jeg fått nå.

Togreisen hjem i går bar veldig preg av at mange har starta påskeferie. Litt småkaotisk vil jeg si - folk med sekker og ski og kofferter og masete unger og bikkjer på slep. Jeg fant fort ut at skulle togreisen bli til å overleve så var det best å satse på et sete på komfort-avdelingen som koster noen kroner ekstra men var vel verd pengene i går!

Så oppdaga jeg at ferien vel ikke var helt i gang - det var jo siste innspurt på biblioteket i dag. Men der er det jo bare koslig å være!
Da jeg kom på jobb i dag tidlig gjorde jeg det sedvanlige, gikk rundt og slo på lys, PCer, satt fram dagens aviser... Så fikk jeg øye på noe - det lå et stort påskeegg i postylla mi! Wow!
Sjefen hadde jommen meg spandert et velfylt påske-egg på oss alle! Ikke så svære greier kanskje - men en liten gave gir en følelsen av å bli satt pris på iallefall. Veldig koslig!!

Jeg får forte meg å si at det på pulten min på DISkontoret også befant seg påske-egg til meg!
Tusen takk begge to! Både DIS-sjef og Bibliosjef.
Så nå blir det påskeferie - i 10 hele dager!!

Lurer på hva jeg skal finne på nå jeg...

Ingen kommentarer: