onsdag 10. februar 2010

Endelig! Blueskveld på hotellet :)

Det har vært arrangert blues på Holmestrand Fjordhotell før, sist i 2008 hvor det var blues hele helga.

Jeg hadde veldig lyst til å dra dengang, men ikke kjente jeg til noen som skulle dit og ikke kjente jeg til de som skulle opptre. Men blues har lenge vært en sjanger jeg har hatt sansen for!

Men - så har det seg sånn at jeg har blitt veldig godt kjent med ”bluesdronninga” Hege i byen her, så da hun skulle være med som artist på årets blueskveld var jeg ikke sein om å hive meg rundt!

Jeg fikk med gubben og et vennepar og vi dro ned i god tid, her snakker vi helaften med middag først og musikken etterpå :)Det hele ble en fantastisk kveld og Hege hadde de spart til slutt - og var vel verd å vente på! Hun er ikke bare hekta på blues men er og med i styret i DIS-Vestfold, og for deg som ikke vet så handler dette om slektsforsking selvfølgelig ;) Det er her vårt vennskap kommer inn - ikke overraskende for mange ;)

Vår lokale Jarlsberg Avis oppsummerte på denne måten.

Ingen kommentarer: