tirsdag 1. januar 2008

Nytt år og nye muligheter!

Da er vi i 2008 - utrulig som årene går egentlig!

På den siste dagen i 2007 hadde vi en koslig kveld med gode venner - og kokken i huset (gubben) lagde et herlig måltid.

Her står han ved grytene og forbereder ovnsbakt ørret med deilig tilbehør - blant annet en hjemmelaget remulade som er bare helt - smaskens!!

2008 ja - dette året byr på endel utfordringer for min del - ikke minst i jobbsammenheng. Det blir både økt stillingprosent og nye oppgaver jeg må sette meg inn i. Spennende!

Jeg håper og at dette året vil gi meg en del i slektsforskersammenheng - jeg er jo stadig på jakt etter ny informasjon og gjerne flere slektsledd. For tiden jobber jeg mest med å få verifisert opplysninger i originalkilder - ikke så spennende kanskje men deilig å og få ting skikkelig på plass.

Og kattene her overlevde overgangen til nytt år - om ikke med litt forskrekka uttrykk en liten periode ;)

Ingen kommentarer: