fredag 25. januar 2008

Slekt og reiser og jobb...

Webben
Nå begynner ting å ordne seg på hjemmesida mi:
Slektssidene er ute med mye fler personer enn tidligere!
Reisesida mi har fått litt nytt - nå er både Vestlandstur og Bulgariatur ute!

Under ser du et knippe av de uendelige gule jordene vi passerte på vår biltur i Bulgaria - solsikker så langt øyet kunne se! Et utrolig flott syn!














Rart å se igjen bildene fra Bulgaria - vi så jo sååå unge ut...hehe.
Men så er det jo snart 15 år siden da.

Gleder meg til å jobbe med de andre reisesidene mine - dette var moro!

Jobbejobben min
Travel dag på jobb i dag - også... Jeg skulle få opptil flere besøk så jeg måtte få unna det viktigste før lønsj. Og ikke før jeg var ferdig dukka Torill opp og det var passe tid for litt mat. Før vi fikk satt oss ned kom også Laila som hadde sjoppa mat til meg - og seg, så da hadde vi 3 en hyggelig lønsj sammen.
Laila kom ikke bare med mat - men også en lammineringsmaskin som hun hadde vært så grei å sjoppe for meg (og DIS-Norge) tidligere denne uka. Det er vel flink slektning det!!

Midt under lønsjen fikk jeg en veldig hyggelig telefon - nå er endelig Slekt og Data nr 4/2007 snart hos trykker!! Så da går det nok ikke altfor lang tid før vi ser den i postkassene våre. Gleder meg allerede!

Etter en stund kom Kjell som skal hjelpe til med regnskapet i DIS-Norge etter at jeg ble eneste ansatte på kontoret. Han fikk unna noen viktige ting - flott Kjell!

1 kommentar:

Laila N. Christiansen sa...

Gleden var på min side når det gjalt å kjøpe Lamineringsmaskin, da kan jeg kose meg med den jeg allerede har i heimen!!

Men - du skylder meg for mat!! hihi