onsdag 7. mai 2008

Nå er sommern her!

Trær og blomster og andre buskvekster har virkelig eksplodert den siste tida - ja jeg vil nesten si den siste uka! Helt utrolig!
Så da jeg så at det store villmorelltreet vårt mot naboen sto i full blomst måtte jeg bare ta et bilde - i år også.

Det er sjelden spiselige moreller på dette gamle treet - høyt henger de og! Så det er nok mest skjærefamiliene som holder til rundt her som koser seg med bærene - som stort sett er bare stein og skinn, lite frukt på de.

Men flott å se på i den korte blomstringstida!

Staudebedet mitt har også blitt fint allerede - blomstene der har absolutt våknet til liv.

Da er det kun blomsterkassene som ikke har fått sitt enda - men det fikses nok i pinsen tenker jeg.

Det var en liten vår/sommerhilsen fra nordre Vestfold.

Ingen kommentarer: