torsdag 13. desember 2007

Brrr!!

I dag var det kaldt!!
Da jeg kom til Drammen stasjon litt før kl 7 i dag morres viste lysskiltet minus 11 grader!...brrr!

Dessuten - det er Luciadag og Anne-Lise har busrdag i dag! Hun ser nok ikke dette enda - ligger akkurat nå...og en stund framover på Rikshospitalet.

Vel ankommet kontoret var det bare å sette igang - jeg skulle få flere besøk i dag så jeg ville få unna endel ting før de kom. Jeg rakk det såvidt - før Torill sjef kom - men vi fikk da tatt en rask lønsj sammen. Etter en liten stund kom Finn Karlsen og Ann-Carin Bøjesen fra Trondheim - de hadde med seg innramma kunstfotos som skal brukes til gaver. Torill har skreve mer om det på sin lederblogg.

Etter en liten stund dukka min andre avtale opp - hun skulle ha med seg noen bilder jeg skulle skanne for å bruke i neste DISputten. Dette varte og rakk - for skanneren på kontoret er ikke akkurat av det raske slaget - mildt sagt!

Jeg rakk nå likevel å få en liten prat med det andre besøket før de måtte dra.

Så var det å raska på lite - for jeg hadde ting som måtte gjøres før jeg avslutta for dagen. Planen var å ta litt kortere dag fordi jeg skal på julebord i kveld - men men...ble vel ikkeno kortere dag egentlig...

Men nå - gleder meg til julebord med min jobb nr 2 - biblioteksjobben i Holmestrand. Ut og spise ribbe!!

Happy førjulstid!!

Ingen kommentarer: