tirsdag 18. desember 2007

Juleavslutning med NSF

I går var jeg en tur på kafe Asylet etter arbeidsdagen på kontoret for å spise middag med NSF. For et navn! - men dette stedet har sikkert en historikk som jeg ikke kjenner til. En kunne fortelle at hun hadde vært i lokalet før - men da som en broderiforretning. Mulig det har vært et "Asyl" der før? Dette vet sikkert andre mye mer om enn meg.
Likevel - et sted veldig greit plassert i fht kontoret i Lakkegt - jeg brukte vel 5 min. på å gå dit.

Denne anledningen har dessuten leder i DIS-Norge skrevet litt om i sin lederblogg.

Vi hadde en hyggelig middag og fikk prata litt om løst og fast - også om samarbeidet vi har innledet med NSF og som ser ut til å fungere mye bedre i Lakkegt enn det gjorde i Ullevålsveien som vi holdt til før.

Leder i NSF fikk overrakt en julegruppe fra DIS-Norge som takk for innsatsen med flyttingen tidlig i høst.

Nå er det bare småting som gjenstår å få gjort i de nye lokealene - få på plass nye gardiner, få malt ferdig dør/vinduskarmer - så kan vi si oss ferdig!

Dette blir et veldig bra lokale tror jeg - både til administrasjon av foreningene, lokalhistorisk bibliotek og et kurs/møterom.

Sier som russerne ville sagt - Otsjin Harrasjo!! (Veldig bra)

Ingen kommentarer: