onsdag 19. desember 2007

På sykebesøk både her og der

I dag har jeg vært på sykebesøk 2 steder.
Først var jeg en tur hos "sjefen" Torill for å hente en bærbar PC jeg skulle få låne. Hun kom hjem fra sykehuset i dag og satt rolig i stresslessen mens vi prata og jeg fant det jeg skulle ha med meg. Den bærbare PCen er tiltenkt det andre sykebesøket jeg gjorde i dag sånn at hun kan få kommet seg på nett mens hun oppholder seg på sykehuset.

Det andre sykebesøket skjedde på Rikshospitalet hvor Anne-Lise er innlagt - og hvor hun kommer til å tilbringe endel uker framover. Vi fant fort ut at vi måtte få dama på nett! Derav den lånte bærbare PCen. Da jeg fortalte dette ble pasienten nærmest litt rørt - over at "vi" (vel - egentlig Torill) kom på denne glupe ideen. På den avdelingen hun ligger er det fyfy med blomster så det er uaktuelt. Jeg skal nå jobbe med å få innstallert nødvendig programvare - som slektsprogram, FireFox nettleser og det som nesten er viktigst - ChatZilla! Da får vi damen på chatten - som nesten har blitt et hjem nr 2 for flere av oss.

Vi som er mye på chat savner Anne-Lise veldig! Hun er nemlig en av de ivrigste og en veldig god "hjelper" både på chatten og på Slektsforum. Jeg trur sannelig at hun savner oss litt og ;)
Så dette blir nok til stor glede og nytte for alle parter!

Jeg ønsker begge pasientene god bedring!!

Sender litt virtuelle blomster i dag og jeg :)

Ingen kommentarer: